Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

Ποίημα για τη δασκάλα...

Με τη σημερινή ανάρτηση θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τους υπέροχους, γεμάτους πλούσια συναισθήματα μαθητές και μαθήτριες μου, καθώς για μία ακόμη φορά κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής γιορτής λήξης μετά την εξαιρετική παρουσία τους και ερμηνεία τους, μου αφιέρωσαν με ένα στόμα και με μία ψυχή όλοι μαζί ενωμένοι το παρακάτω συγκινητικό ποίημα-έκπληξη...
Είστε καταπληκτικά παιδιά!!
Σας ευχαριστώ πολύ, όπως ευχαριστώ και τους γονείς σας που συνέβαλαν, για την υπέροχη και 
πλούσια ανθοδέσμη που μου προσφέρατε στη συνέχεια
 όπως και για τον έπαινο καλύτερης δασκάλας.

Να συνεχίσετε να δίνετε αγάπη στους 
ανθρώπους που νοιάζονται για εσάς!
Να αγαπάτε τη ζωή σας! Αυτούς που σας στη χάρισαν. Και εκείνους  που σας την κάνουν καλύτερη.




2 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια κα.Αρχοντούλα! Να συνεχίσετε να κάνετε όπως ξέρετε καλά το σπουδαίο λειτούργημά σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ!Το καθήκον μου κάνω με πολλή αγάπη για τα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή