Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σας!

Σήμερα το πρωί στη σχολική τάξη με περίμενε
 μία υπέροχη συγκινητική έκπληξη
Οι μαθητές μου με τη βοήθεια των γονιών τους διοργάνωσαν με αφορμή τα αυριανά μου γενέθλια ένα καταπληκτικό πάρτυ έκπληξη, που κράτησε σχεδόν όλη την ημέρα!!! 


Περάσαμε υπέροχα χορεύοντας και τραγουδώντας!

Γευτήκαμε πεντανόστιμη τούρτα-βιβλίο cookies 
και ωραίες λιχουδιές!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ μαθητές και γονείς 
για την αγάπη και την εκτίμηση που μου δείχνετε!!!
Μου δείξατε με όλη την προσπάθειά σας 
ότι πραγματικά άγγιξα κάτι μέσα σας..
Και αυτό είναι το μεγαλύτερο δώρο για μια δασκάλα.
Σας ευχαριστώ για όλα..
Μέσα από την καρδιά μου εύχομαι και ελπίζω 
οι ευχές που σας έδωσα να πραγματοποιηθούν..
Να είστε καλά αστέρια μου...

Σας αφιερώνω το τραγουδάκι μας...

Είμαι κοντά σου κι ας μη με βλέπεις
εγώ σε αισθάνομαι δίπλα μου πια
είμαι κοντά σου κι ας μη με ξέρεις
η αγάπη έχει πάντα μια άλλη ματιά.

Φτιάχνω έναν κόσμο σαν παραμύθι
ένα κομμάτι του είσαι κι εσύ
κι άμα τον ψάξεις πίσω απ’ τ’ αστέρια
θα βρεις για σένα κρατημένη μια ευχή.

Γίνε μαζί μου παιδί κι ότι σου λείπει
εγώ θα τρέξω παντού για να το βρω
είν’ η καρδιά μου ανοιχτή και σου ανήκει
αν θες ν’ αλλάξουμε απόψε ζωή 
γίνε μαζί μου παιδί!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου